Friday, February 20, 2009

感动

今天,心情其实有一点down。感觉到自己好像做错了一些事。

忧郁的时候,收到了TD 发送的一个sms: "感动" 会是一个很好的部落格题材。

当时候,down的我第一个感觉是 - "哇!需要那么感性的blog吗?!现在 - 谁会来感动我?而且这么随便就被感动 - 可能是感情泛滥的象征哦 :)"

没有想到,几分钟后,我就被感动了
而且用感动来写今天的blog

感动是因为 - 收到一封信
感动是因为 - 是用手写的信
感动是因为 - 还是自己做的卡
感动是因为 - 还用poslaju
更感动的是 - 原来 - 有人还记得我喜欢收到信
最感动的是 - 原来上帝知道我很down, 准备了这个surprise 给我


真的很感动.
谢谢 :) 这张卡,真美丽 :)
谢谢上帝.

Thank You Sheerah :) This is a beautiful card :)

刚刚一个旧同事忽然msn我说:"希望能多看你的blog, 很喜欢。" 这句话也另我感动了

果然 - 我的感情很"泛滥" :)

但是我喜欢

5 comments:

Unknown said...

好熟悉的位置...

Marlene Lo said...

那天我和你也坐在同这个地方! 哈!今天因为等朋友,所以在starbucks 上了半天的班 :) 也顺便到专卖店去监督监督 :)

Macchiato Gurl said...

wah, a post for the card ah... buat saya malu aje la..... neways, u r most welcome! :) tell u hor, the card from bro and sis in pandan is smthing i found on the spot in church de. I made extra cards, so can give one signed by us to you. Mana tau.. my extra's also not enough for ppl that day. I prayed I could white paper so i can let them sign first and make the cover later. But then pandan church don't have one single A4 paper!! lots of envelopes tho >.< alamak!! anyways God knows best and prepared better... I found a stack of these cards in the office...buried under stacks of envelopes, paper etc.... thank you cards some more!! hehe

Macchiato Gurl said...

btw, i found out you are not into 'girly' designs after i send this out >.< however, i'm glad it still touched you (with its inner beauty perhaps?) :p

Agnes Sim said...

wah...那張卡真的好美好美哦!