Sunday, April 19, 2009

Amei-jing

Accidentally saw someone wearing the t-shirt I designed last year! Woo.. hopefully can get myself a copy before i go back malaysia. 今天不小心看到在教堂看到有人穿我去年设计的衣服!希望可以带几件回去马来西亚!自己穿也爽!

忽然感觉到....
凡走过比留下痕迹
感觉上我真的在中国留下痕迹了
我....
可以回家去

3 comments:

Vivienne Yuan said...

hahaha......nice T-SHIRT Marlene, I wanna buy one!

Sl3epYbOnG said...

wao!!我也要!很棒哦~~~

Calvin Sze said...

我也要!!呵呵